»Otroci, ki nimajo varnih prostorov za igranje, ostajajo ločeni od svojih družin in nimajo dostopa do psihosocialne podpore, si ne bodo nikoli opomogli, saj bodo nevidne vojne rane ostale za vedno.«
»Izhajajoč iz te ugotovitve, smo razvili projekt psihosocialne podpore otrokom, projekt, ki je usidran v šolo. Če šola sprejme vlogo psihosocialnega pomočnika, postane ta pomoč dostopna vsem otrokom.«
»Želim si, da bi imeli ukrajinski otroci dostop do storitev, povezanih z duševnim zdravjem, psihosocialno podporo.«
»V Izmailu že poteka projekt psihosocialne pomoči otrokom.«
»Zagotovili smo tudi ustrezno psihosocialno podporo. Staršem, skrbnikom in prostovoljcem smo posredovali smernice za pogovor z otrokom in mladostnikom ob čustveno zahtevnem dogodku.«
»Nemudoma je treba storiti vse, da šola ostane ali postane prostor, v katerem se bodo naši otroci počutili varne, pedagoškim delavcem pa nudili ustrezno strokovno podporo za preprečevanje.«
»Ta krizni center za najmlajše otroke se je pokazal kot zelo potreben; vse od prvega dne do danes ni bilo dneva, ko ne bi imeli nameščenih otrok.«
»Nikoli več ne smemo dovoliti, da bodo šole zaprte, to je najvarnejši prostor za otroke.«
»Strah nas je, da bo zakon zmanjšal dostopnost do psihosocialne pomoči in povečal stiske otrok.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju